En lista

FAVORITER
Färg: alla slags pasteller. just nu älskar jag gammelrosa och vitt.
Artist: håkan hellström, utan tvekan.
Film: finns så många som jag bara älskar.
Bok: den första jag kommer att tänka på är a million little pieces som är skriven av james frey. den är sexhundra sidor lång, och väldigt fin.
Årstid: ingen årstid är någonting utan de andra årstiderna, men jag gillar sommaren extra mycket.
Veckodag: fredagar. fast sedan tycker jag om torsdagar också.
Glassmak: lakrits eller melon.
Tid på dygnet: natten. jag tycker mörker är vackert, och sedan så har jag alltid varit en nattmänniska förresten.

 

FÖR TILLFÄLLET
Humör: neutral, liksom ingenting speciellt.
Smak: citron och honung.
Kläder: klänning i vit spets.
Bakgrund: bakgrundsmusik? little lion man av mumford & sons.
Nagellack: rosa tår och vita fingrar
Tid: någon minut i tre.
Omgivning: ensamhet
Irritationsobjekt: jag har reservat en bok på biblioteket men är alldeles för trött för att hämta den. 


HAR DU NÅGONSIN
Brutit mot lagen: ja, det har väl vi alla minst en gång?
Blivit arresterad: nej.
Badat naken: ja.
Varit med på TV: ja, det har jag.
Kysst någon du inte känner: ja. men jag blev utmanad av en vän.

 

PERSONER
Du kan berätta allt för: jag berättar inte allt för någon, utom mig själv då.
Du tycker om: jag tycker om himla många.
Du inte gillar: det finns många sådana också, men jag vill inte nämna några namn.

 

2 VAL
Kaffe eller te: te, alla tiders. helst citron eller jordgubbssmak.
Vår eller höst: höstar är ju vackrare, med sina fina löv och doften av kastanj och kanel. men våren tycker jag ju också om, då den följs av sommarvärme. åh, jag kan inte välja.

 

1 ÖNSKAN:
jag lämnar den här sista frågan obesvarad.


Kommentarer
Postat av: ABSOLUTEELIN

kikar in :D

hur mår du?

2011-05-02 @ 21:28:54
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0