Om himlen finns är jag förlorad

Det blev inget Göteborg för mig idag, då jag inte kände för det just idag. Tråkigt, ty jag längtat dit i två veckor nu.

Men termometern visade varmt så jag bara var tvungen att komma ut. Så jag drog på mig mina helt nya byxor (jag älskar dem) och en collagetröja, satte mig på cyklen och gav mig av. Jag cyklade genom staden, mellan fina trähus och på smala stigar mitt i ingenstans. Det var lite blåsigt så mina öron blev röda av vinden, men annars var det hur mysigt som helst. När jag kom hem satte jag mig i fönsterkarmen, åt saltlakrits och läste. Underbara aprilsol!



Den här boken bläddrar jag i nuförtiden. En engelsk bok skriven av Malorie Blackman. Rekommenderas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0