Ibland får man lov att vara barn

Jag kom precis in. Jag har nämligen varit ute.

Jag märkte att klockan var fyra på morgonen och bestämde mig då för någon anledning att dra på mig ett par gummistövlar och gå ut och gunga i regnet. Det fanns ingen ute, så jag orkade inte ens ta på mig byxor. Tummen upp för att springa runt  utomhus i gigantisk Homer Simpsons t-shirt, trosor och rosa gummistövlar. Äsch, det är sådant man kan göra när man inte sover helt enkelt.

Nu, en timme senare kom jag precis in, genomblöt och lerig. Jag snubblade nämligen på mig själv och landade i en lerpöl. Så duktig kan man vara. Glad är jag hursomhelst, och roligt hade jag.



Jag äger ingen passande bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0