Tankar

Om sex dagar (varav endast en av de är en riktig skoldag) är det sommarlov. Jag längtar men samtidigt inte alls.
Det är fint väder igen iallafall. 35+ de senaste två dagarna. Fast jag trivs bäst under ett paraply egentligen.
Jag får MVG i franska om jag skriver klart den där uppgiften jag aldrig gjorde. Möjligen i engelska och svenska också. Om inte Anneli bestämmer sig för att vara lika jobbig som alltid.
Sen har jag kollat på mycket filmer det sistonde. Mest skräck, men också gamla klassiker. Jag trivs bättre i film än i verkligheten tror jag.
Igår var det loppmarknad, men jag gick inte fast jag tänkt att jag skulle det. Jag tänkte köpa begagnade böcker, då dem är som vackrast när dem har samlat på sig massa år. Det blev en långpromenad på två timmar, och läsning på fönsterbrädan istället.



Jag har äntligen lyckats få lite färg. Tyvärr sitter dock all färg på benen, medans överkroppen fortfarande är blek. C'est typique!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0