Jag glömmer aldrig bort

Jag funderar på att ta en sen promenad. Det har varit underbart väder hela dagen, och fast klockan snart är tio så är det fortfarande det.

Just nu så sitter jag dock på min vanliga plats på fönsterkarmen och läsar gamla tidsskrifter som jag samlat på mig genom åren. Det luktar ungefär som regn och sommar, och himlen ser ut som rosa sockervadd.





Ph. 1: Gammal bild på mig som Cajsa knäppte.

Ph. 2: Min mamma har köpt massor av hallon, och jag har tryckt i mig cirkus en liter. Mums fillibabba som min bror så fint skulle ha sagt.


Kommentarer
Postat av: ZOOFIE (SVERIGES STÖRSTA MUSIKBLOGG!)

ÅÅÅÅÅH VAD GOTT MED HALLON!!!!

2011-05-11 @ 17:12:31
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0